Type Seat: ibiza
Bouwjaar: 1997
Motorinhoud: 2.0 8v GTI
Probleem: ontzettend inhouden en uitvallen bij intrappen koppeling.
ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen... zit nog te stomen van woede
het begon al een week na aankoop (begin feb 2010) van onze nieuwe auto, hij stotterde en viel af en toe uit als ik remde en de koppeling in moest drukken.
uiteraard terug naar de dealer gegaan en hij had hem uitgelezen, 'storing in de klok sensor' kwam eruit, met hem afgesproken dat ik €125 zou betalen om het te laten vervangen

en hij zou de verdere kosten voor zn rekening nemen.
hebben hem afgelopen zaterdag (27-2) weer opgehaald, voelde allemaal goed en bleef netjes in zn toeren weer hangen, paar uur naderhand getankt, daarna gestart, sloegen alle digitale meters op 0 ( behalve dag en KM teller) tijd enz.
het zal wel dacht ik

, gister (28-2) viel die weer uit toen de koppeling in ging, toen begon ik hem weer een beetje te knijpen

net even een half uur gereden, EN LETTERLIJK BIJ ELK STOPLICHT VALT IE UIT!!!! en echt waar he hij is niet vooruit te branden, hij houd echt in, morgen weer de garage opbellen en kijken wat die te zeggen heeft want volgens mij heeft ie geen flikker vervangen.
nu las ik hier op het forum al iets van gasklephuis, iemand anders enig idee?? , hij gaat terug naar de garage maar dan weet ik in ieder geval wat het zou kunnen zijn HELP!!!